WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Salivacsi

2010.04.21. 18:47 WannabePG

 Mára  elvonulok, a napot sikeresen zártam, 1238 kcal és 92 g CH. A vacsira gyártott salátámat nem bírtam megenni, a negyede még itt van. Ultra update 1, szal még az este folyamán elrágódok rajta. Legalább nem jön majd rám 10kor semmiféle nasizhatnék.

 

Mostanság amúgy is jókislány vagyok, mióta eljöttem otthonról nem is nasikáztam este. Napközben volt ma két keksz a kávéhoz, de be volt kalkulálva, szóval hiperszuper!

 

Na ennyit az önfényezésről, este elmegyünk még egyet sétálni, ha G-nek lesz ereje. Most épp egy ablakot van beépíteni Sopronban. Remélem 8 körül azért hazaér. Van itt 5-600 méterre egy tök frankó kis játszótér. Tegnapelőtt arra sétafikáltunk és hintáztam egy jót! Ha könnyebb leszek nála, talán a mérleghintát is bevállalom! 

 

 

 

 

Leg Magicet megnyúztam mára és G hasizom gépét is! Égett mindennel és izomlázzal. Nagy király vagyok mi? 

 

 

Jó pihit mindenkinek!!!  

 

Szólj hozzá!

Címkék: egészség életmód diéta fogyás kalória

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr281940641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása