WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kedd

2010.05.18. 11:24 WannabePG

Szeles borús, de nem szegi kedvem!!! Csakazértse! ;)

  A hétvégén otthon voltunk Szigetszentmiklóson. Jó volt, csak rövid, meg a vizsga annyira nem kellett volna bele! :P

  Szombaton voltunk moziban a barátokkal, megnéztük a rec2 c. spanyol filmet feliratosan. Nagyon kemény volt! :D Amúgy a film egy kalap sz*r, ilyen zombis öldöklős baromság... De az élmény kedvéért jó volt, sokat ökörködtünk.

  Vasárnap egy kisebb ünnepi ebéd volt, otthon is megültük G szülinapját, aztán meg elméletileg tanulás, de az már nagyon belavósra sikeredett. Este párszor átolvastam, aztán, mint aki jól végezte dolgát, aludni tértünk, hogy...

  ... reggel korán keljünk és ücsörögjünk a dugóban a suliba menet. Azért oda értünk időben hálistennek, úgyhogy minden rendben zajlott. Megkaptam a szakdoga elbírálós papíromat is, kiderült, hogy a konzulensi jegyem 5 az opponensi 4. (Ahhoz képest, h a konzi jól lehúzta, mikor beadtam, mondván h nem voltam eleget konzultálni, meg az uccsó előtti napon adom be, és különbenis ez így csak egy gyenge közepes). Na aztán talán elolvasta és mégiscsak jó volt az a szakdolgozat?! Ejj-ejj ez az ossskola egy naaagy VICC! De nem bánom, már csak hatvan tételnyire és egy szakdoga védésnyire vagyok attól, hogy a kezemben lobogtassam a papírosomat. Ez nagy mértékben vígasztal!

  Na meg az is, hogy otthon a nagy örömködés és ünneplés közepette, mindössze 6 dekát sikerült csak felszednem. Arra számítottam, hogy vagy jó 3-4 kilót magamra kapok a nagy dorbézolásban, de a testem kegyes volt hozzám, ezúton szeretnék kifejezni neki nagymértékű hálámat! Köszönöm neked drága testem! :))))

  Most elsipircelek "reggelizni", arra még ugyanis nem volt érkezésem. G éjszakás ezért én is fent maradtam hajnali 2-ig, hogy később keljek, hogy ne motoszkáljak itt neki, ne zavarjam a pihiben meg ilyenek. Aztán kelés után forró zuhannyal indult a nap, utána meg leültem a gép elé. Ezért most jöhet a reggeli. Még nem vagyok éhes, úgyhogy szerintem 1-2 Abonett, meg egy naagy bögre meleg tejeskávé lesz a kései kajci, aztán majd együtt ebédelünk a Zurammal! :)) Talán olyan 2-3 felé fel is ébred. Reggel 3/4 7kor bújt be mellém az ágyikóba. Ilyen ez az éjszakás műszak! De most is csak azt látom, hogy legalább van munkája! Jelenleg ez is valami!!!

Szólj hozzá!

Címkék: család tanulás suli egészség szerelem kapcsolat életmód diéta fogyás pihi

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr672012353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása