WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Plusszos

2010.05.28. 11:17 WannabePG

Lefele is két tizedeket ugrálgatok, hát most felfelé is ennyi. Úgy látszik erre beállt a szervezetem. Sok okos fórumos leányzó mondta, hogy mi minden van hatással a szerveztünkre, mostmár azt is tudom, hogy a holdállás sem kedvez a lefele dobálásnak. Na meg a mensiutó sem.

Ennek ellenére nem vagyok szomorú emiatt, mert tegnap keményen dolgoztam, izzadtam, mint egy ló, úgyhogy biztosan nem marad el a munkám eredménye. Ez most csak ilyen mensi utáni "hülyülés" lehet. Nem aggódom, lesz ez még jobb is! ;)

Mai kajcim eddig:

R: 2 abonett, 2 szelet sajt, 2 szelet sonka, paradicsom, paprika, tejeskávé

Az ebéd, ha minden igaz csirkepörkölt lesz, tegnap, mintha ilyesmiről lett volna szó. Van még egy kis borsóleves is tegnapelőttről. Ma azt hiszem bőségesen fogok ebédelni és a vacsi kimarad. Max egy fini kakaót iszom 1-2 szem keksz aztán ennyi! Kicsit rá kell segíteni a kilókra, ha maguktól nem akarnak távozni. Meg kell értsék, hogy én vagyok az erősebb! :):):):):)

Nemsokára nekiállok tornázni, mára valami erősítés félét tervezek, tegnap kiugráltam magam. Jó kis izomlázam lett, szóval megnyugodtam, még mindig vannak izmaim a jólfejlett zsírrétegem alatt. Valamelyik nap olvastam is egy aranyos beszólást. "Vastag zsírréteg van a pocimon, hogy ne fázzon meg a kaja" :D:D:D

E: bosóleves, csirkepör durum tésztával, fejessalival, jóó sok fejes salival. NYamm!

Mozgás Rubint Réka volt, Add Önmagad I. talaj rész. Elfáradtam, meg az izomlázam is fájt ezerrel, jó volt! Lábsúlyal nyomtam az életérzést, mert keméééény vagyok! :D:D:D

Szólj hozzá!

Címkék: egészség életmód diéta fogyás torna fitness erősítés aerobic

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr52037593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása