WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hurráááááá!!!

2010.08.03. 10:36 WannabePG

  Ma jókedvűen ébredtem hajnali 5-kor G ébresztőórájára. Utána nem sikerült rögtön visszaaludni, így lecsoszogtam és ittam egy tejeskávét. Olvasgattam egy kicsit, majd mikor hirtelen a 80. oldalon találtam magam (most reggel kezdtem el a könyvet), akkor gyorsan úgy döntöttem szunyokálok még egy picurit. Negyed 9-ig ezt tettem, aztán gyorsan rápattantam a mérlegre, hogy lássam hány dekát sikerült tegnap még a bokámon keresztül is kiizzadnom és tádááám mára 1,1 kg lement :O Jó tudom ez most víz, meg a sok kaka amit összeettem a "nyaralás" alatt, de attól még pont elég arra, hogy engem ösztönözzön, hogy jó az út megint amire ráléptem. Mostmár jó lenne rajta is maradni, mert kicsit bánt, hogy nem fog összejönni az első "kis" cél, miszerint az egy éves fordulónkra már csak 2 számjegyű lesz a súlyom. Ahhoz ugyanis kéne fogynom 14 kg-ot 8 nap alatt. Csodával határos és nagyon egészségtelen lenne, szóval marad a dátum kitolása. Jó lenne még az idén bőven 100 alá menni!!! Muszáj! Fájnak a térdeim meg a derekam. Milyen furcsa, hogy akkor teszik ezt, mikor nem mozgok rendszeresen és zabálok. Szóval nálam az erőltetés hiánya okoz fizikai fájdalmat. Lehet így akar füstjelezni a szervezetem a lusta napokon, hogy héééé mozogni akarok nem érted?! Persze a derékfájás elmúlását egybekötöm azzal, hogy végre normális ágyban hajtom este nyugovóra a buksimat. Ez rengeteget számít, itthon kipihenten ébredek 7-8-9óra alvászat után, otthon Miklóson a 14-5-6 óra sem lenne elég egész nap kába tudok lenni...

  Ma valami 'lightosabbra' vágyom mozgás téren, van egy kicsi izomlázam, de hálisten fele akkora sem, mint amekkorát vártam. Hastáncon gondolkodom bemelegítés gyanánt, utána pedig valami RR talaj valamelyik dvd-ről. Majd csemegézgetek hamarosan. Tegnap nagyon jól jött ki az idő, mert tornáztam, letusoltam, rendbe tettem magam, picit még pihiztem és jött is G, hogy ebédeljünk. Így nem rögtön torna után mentem ebédelni, hogy bezabáljam a fél hűtőt és az idő is csak-csak eltelt, míg nélküle voltam. Ma nincs az a gatyarohasztó hőség, hó lenne elugrani Sopronba kicsit érdeklődni munka ügyében... G nélkül azért még kicsit elveszettnek érzem magam a téren, hogy fogjam a kis cókmókomat, aztán bemenjek Sopron citybe intézkedni egyes-egyedül. Pedig eddig azt hittem, milyen vagány és talpraesett csajszi vagyok! :D:D:D:D

Szólj hozzá!

Címkék: egészség szerelem életmód diéta fogyás kalória szénhidrát aerobic

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr812195126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása