WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kínzom az uram! :D

2010.11.16. 12:58 WannabePG

Tyűű tegnap nagyon megkínoztam az én drágámat. Rubint Killer Réka segítségével! ;)

   Már egy ideje mondogatom neki, hogy egyszer, ha van, kedve próbálja ki velem valamelyik dvd-t, csináljuk együtt. Tegnap jött el a napja szépen felcsavartuk a szőnyeget – ahogy a fenyő számban is van :P – aztán nekiálltunk közösen izzadni. Ez nem újdonság, mert kondiba is együtt járunk, szóval mi együtt örülünk, együtt sírunk, együtt izzadunk ééés a konditeremben is! :D Egy hős volt azt azért el kell mondanom, nagyon ügyesen bírta, míg tudta csinálni. Nekem is vannak gyakorlatok, mikor megállok és pihenek, mert begörcsöl az izom, vagy például van olyan is, amit alapból nem csinálok, mert a térdem nem bírja. Olyan édes volt, ahogy próbálta tartani a ritmust inkább kevesebb, mint több sikerrel. Imádtam! Azt meg pláne, hogy értem aztán tényleg mindenre képes, még arra is, hogy kifejezetten női lenne. Minden olyan izmot megmozgat, amije neki is van! :D :D :D

  A 2009-es dvd-ről a 40 perces teljes átmozgatást nyomtuk le, aztán én még az add önmagad 1 talaj részét is megcsináltam, ő megúszta, mert csörgött közben a telefonja és a másik barátnőjével elcseverészett. (Én így hívom az egyik kedves haverját, mert ha ezek telefonálnak, olyanok, mint két pletykás vénasszony, órákat képesek telefonon rizsázni, meg másokról értekezni :D) De a pasik nem pletykálnak mi? (Eleget! :D).

  Mára meg is lett az eredménye a tegnapi kemény munkának. Van ám izomláz rendesen! Felhívtam megkérdeztem, G is szenved, a hasában van, meg a csípőjében. Nálam is hasonló a kórkép, egy kis derékfájással párosítva. Öreg vagyok már, no! :P

   Ma délután irány a kondi, rádolgozunk egy kicsit az izomlábunkra! :D Attól majd hamarabb elmúlik. Olyan fittek leszünk, hogy majd kicsattanunk. De hát kell, mert ülőmunkát végzek én is, G sem éppen a fizikai meló megtestesítője most perpill, csak ha maszekol. Meg amúgy is jó kis közös program, és ami nagyon fontos, magával hozza az itthonról való kimozdulást. Ez nekem mostanság mindennel felér!!!

Szólj hozzá!

Címkék: egészség szerelem kapcsolat életmód fogyás rubint réka izomláz aerobic

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr982452229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása