WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

SeggSzombat :D

2010.02.27. 22:42 WannabePG

 A mai nap egész jól eltelt. Délelőtt sütöttem diétás sütikét, aztán sétáltunk egy nagyot mert szépen sütött a napocska bár az a fránya szél fújt ezerrel...

Mai kajám:

 

 

Reggeli+Tízórai (úgy látszik ha időb en fent vok se megy "időben" a reggeli) 1 virsli, teáskanálnyi mustár, 1 abonett ~ 198 kcal/ 3,2 g CH

 

Ebéd: Májas hurka (50g) Véres hurka (50g) Kolbászka (50g) egy zsemle + egy szelet a diétás sütikéből ~ 728 kcal/ 43,15 g CH (Na jó bevallom, ez nem volt valami "ápdéjt" ellenben baromi finom volt és jól esett. ENNYI

 

Uzsi: 1 banán (90grammos) ~ 94,5 kcal/ 22 g CH

 

Vacsi: Kukoricapehely(40g)+125ml tejci ~ 208 kcal/ 39 g CH

 

Ez összesen:  1229 kcal/ 107 g CH

 

Szóval még a keretben vagyok hálisten, vacsi 6-kor letudva.

 

Torna, ma is aerobic volt, 40p fenék és combi. BESZARTAM! De azért kellemesen el is fáradtam így a nap végére.

 

G azt ígérte, kapok fain digitális mérleget, h ne vakuljak meg, mikor nézegetem folyton hogy "ez most a két vonal közt van?!" ez a része agybajos egy kicsinkééét :P

 

 

Remélem, hogy holnap is klassz idő lesz és tudunk sétizni egy jó nagyot valamerre. Várom már a tavaszt nagyon.

 

Jaaa és mégvalami, majd jövök ám számadatokkal is, súly cm ilyenek, csak most csalóka minden. Mensi előtt vagyok ugyanis, de ennek ellenére tegnapról ma reggelre mégis -3 kg-ot mutatott a mérleg.

 

Ebben bizti benne van az is, hogy breteg voltam és nem ettem vmi jól, meg hogy tegnap megittam több, mint 4 liter folyadékot, kis vesetisztítás volt, ugyanis mostanában állandóan felfázok... De ez egy külön sztori, majd mesélek még bővebben, de most megyek bebújok G mellé az ágyikóba! (Facebook után rögtön xD)

 

Jóéjt mindenkinek!!!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: egészség életmód diéta aerobic

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr931795935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása