WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Ajajjj

2010.04.22. 09:44 WannabePG

 Ma nagyon bereggeliztem, nem is sejtettem, hogy ilyen "sokat" ettem. Egy szelet magos barna kenyér, két hajszálvékony szelet sonka, sajt, meg paradicsom és jégsali. Aztán 628 kcal lett meg 44 g CH... Ejj-ejj meglepődtem azért, hogy a sima magos barnakenyér ennyit nyom a latba. No sebaj, szokták mondani reggelizz úgy, mint a királyok, ebédelj úgy, mint a polgárok, vacsorázz úgy, mint a koldusok. Lehet ma ez játszik nálam is.

 

Ma anyóspajti itthon van, úgyhogy főzni fog. Azt mondta, borsóleves lesz és rakott zsemle. Én csak levest fogok enni úgy döntöttem, így próbálok benne maradni a keretben. Vacsira meg valami salátát, mint tegnap. Csak most kihagyom a hagymát, mert basszus kétszer mostam fogat, de még reggel is hagymaszagom volt. 

 

G elment dolgozni, engem is várnak a tételeim...

 

Szólj hozzá!

Címkék: meló tanulás egészség életmód diéta fogyás kalória szénhidrát

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr321941931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása