WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

-2 deka :D

2010.05.19. 10:47 WannabePG

Ki a kicsit nem becsüli! ;)

 

Itt nagyon szépen süt a napocska, ugyan bolond szél fúj - a bolond lukból - de, legalább süt a nap, már ez is valami. Azt a korszakomat élem, mikor minden apróságnak örülök!

 

Tegnap éjfélkor hív G, hogy 6 helyett 4-kor elengedik őket haza. Persze nem ok nélkül, ma nem este 10-re kell menni, hanem délután 2-re. Tiszta bolondokháza ez a Velux is... Az ember azt gondolná, egy ilyen nagy multinál nincs ekkora fejetlenség, és de... Látszik, h jelen helyzetben a munkaadó tényleg mindent megcsinálhat a munkavállalóival, tudja, hogy nem fogja senki azt mondani, hogy nem, mert mindenki pénzből él ugyebár... Na mindegy, azért kell végülis 2-re menni, mert lesz ma egy ilyen vizsga, hogy megnézzék, ki mit tanult az elmúlt két hétben és akkor, ha valaki nem alkalmas annak viszlátot intenek... G nagyon ügyi, meg okosska lesz én tudom! Szurkolok neki nagyon!!!

Na megyek kimerítem az internet színes világát míg G felébred, ebédelünk, aztán meg elindítom a dolgozóba. Nekem meg marad délutánra a tanuláááás! Juppii

 

(Reggelinél amúgy nagyon ügyi voltam, két vajkrémes Abonettet ettem, egy nagy bögre kakaóval).

 

Puszkóóó


  Kipróbáltam a 2009-es Légy feszes és fitt, Rubint Rékát. Elég meredek!!! A hasizom részt csináltam meg belőle, már amit tudtam. Mikor a lábait a levegőbe lóbálja hát bevallom nekem az még nem ment, de azért csináltam, csak úgy, hogy a lábam a földön volt. Majd ha én is olyan csini leszek, mint ő (na jó annyira azért nem szeretnék hasonlítani...:-D ) De pár kilóval könnyebben már bizti jobban fog ez is menni. De egy hős voltam, nem álltam meg egyszer sem, pedig a végére még a Refluxom is ordított. Ez annyit tesz, hogy a gyomorsavam visszafolyik és égeti kb a torkomig az egész nyelőcsövem. Sokszor van ilyen, ha hasprés gyakorlatokat csinálok. De hát ilyen vicces ez a természet, hasra kell gyúrnom és akkor itt van hozzá a savproblem is. De nem nyavajgok, megittam a kis "gyogyimat" ré (Maalox) pár perc és a tünetek kivégezve. Remélem mire szép csini és egészséges leszek, nem csak a tönetek hanem maga az ok is felszívodik.


  Ma volt G vizsgája, sikerült neki!!! Kis ügyibogyóm! ^^ Mivel ma 2-re cibálták be, így 10-ig dolizik majd, és így fél 11 körül jön is haza. Ma együtt fekszünk le! Szupi!!! Holnap meg pénteken megint éjszakás lesz, aztán szombaton hajnalban akkor le sem fekszik, hanem indulunk haza. 10-re megyek fordihoz. Jaaj már alig várom, hogy bemutassam Gabit Petrának! ;) Majd lesz kép is a frizuról!!!


  Vacsim: 5db Győri Édes Zabfalat, egy nagy bögre kakaó.

Szólj hozzá!

Címkék: tanulás egészség szerelem kapcsolat életmód diéta fogyás

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr202014940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása