WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szerda

2010.06.02. 11:06 WannabePG

  Boldog vagyok, mert dobálom ki az ablakon a fölösleges szemetet, amit a múlthéten mensi közben szedtem össze. Vagyis nem összeszedtem, hanem magamhoz vettem és ahelyett, hogy normális anyagcsere folyamat által megpörgettem volna és keresztülvezettem volna magamon, inkább jól elraktároztam. (Hű de szépen írtam körbe a székrekedést) :D

  Szóval, én igazán boldog tudok lenni, most, hogy működik a kettes számú műsor :D Az élet apró örömei nemde?

Találtam egy ígéretesnek tűnő 3 napos joghurtos kúrát, ami emésztés javító és rendbetenné a bélflórákat. Mindig is lassú volt az anyagcserém, szóval úgy érzem itt az ideje kicsit rákoncentrálni, felpörgetni, rendbehozni, mivel köztudott, hogy az immunvédelem nagy része is a bél környékén realizálódik. Szóval ideje rendbehozni mindent odabent, amit kitartó munkával évekig romboltam a hülye össze-vissza evésekkel. Meg, a rossz kajaminőséggel.

Egészségre fel! ;)

Szólj hozzá!

Címkék: egészség életmód diéta fogyás joghurt

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr922050279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása